Skilled Servicedeskmedewerker Nijmegen
Organisatie
Als skilled servicedeskmedewerker kom je in een team te werken dat verantwoordelijk is voor de servicedesk en soms ook on-site support levert. Het betreft een functie met veel oplossend vermogen waar je samen met je collega’s alle 1e en 2e lijn ICT meldingen afhandelt.
Functie
Dit krijg jij van ons:
- Leerzame en uitdagende projecten bij verschillende toonaangevende opdrachtgevers;
- Een bruto maandsalaris tussen de €2.800 en €3.200, afhankelijk van je vooropleiding en werkervaring;
- Een jaarlijkse beoordeling waarbij je ieder jaar tot 10% kunt groeien in salaris;
- Een jaarcontract met een goede pensioenregeling;
- Volledige OV-reiskostenvergoeding of een leaseauto;
- 25 vakantiedagen per jaar en 8,33% vakantiegeld;
- Uitgebreide studiemogelijkheden die volledig door igen worden gefinancierd, zoals het behalen van certificaten en het volgen van trainingen, cursussen of opleidingen. Jouw ambitie staat hierin centraal!
- Persoonlijke begeleiding door je eigen fieldmanager en ondersteuning van onze eigen Microsoft Certified Trainer bij jouw loopbaandoelen.
Jouw rol als skilled servicedeskmedewerker:
- Het oplossen van 1e en 2e lijn incidenten op het gebied van hard- en software;
- Aannemen van binnenkomende calls, incidenten behandelen, registreren in TOPdesk of eventueel escaleren naar de juiste oplosgroep volgens de gehanteerde ITIL methodiek;
- Analyseren van incidenten en prioriteiten stellen aan de hand van gemaakte (SLA) afspraken;
- Usermanagement in Active Directory: aanmaken, ontgrendelen, uitschakelen, verwijderen van gebruiker accounts, aanmaken en resetten van wachtwoorden;
- Schrijven van werkinstructies en gebruikershandleidingen voor je collega’s en eindgebruikers;
- (On-site) tickets oplossen en proactief ondersteuning bieden op locatie aan diverse gebruikers.
Wat vragen wij van jou?
- Jij hebt een afgeronde ICT opleiding op hbo-niveau en denkt op dit niveau;
- Met minimaal 1 jaar recente en relevante werk- en/of stage ervaring sta jij te popelen om jouw kennis in te zetten;
- Communicatief sterk? Check. Servicegerichte werkhouding? Dubbelcheck. En dan beheers jij ook nog eens de Nederlandse en Engelse taal volledig;
- Ervaring met ITIL processen, Windows 7 & 10, Office 365, TOPdesk en Active Directory zijn een groot pluspunt;
- En last but not least: een rijbewijs B is een grote pré.
Sollicitatie
Solliciteren?
Wil je aan de bak als skilled servicedeskmedewerker in Nijmegen of wil je meer informatie over deze vacature? Neem dan contact op met Jordy via 06-51629076 of jordy@igen.nl en wie weet zien wij jou binnenkort!