Work to live.

Voor de oude generaties (traditionals en babyboomers) is werken synoniem aan zelfstandigheid en voorzien in je levensonderhoud. Bij de volgende generatie, de generatie X (geboren tussen 1965 en 1980) komt, heel logisch, het beter hebben dan vroeger en carrière maken centraal te staan.

Work-Life.

Generatie Y, geboren in welvaart, hecht steeds meer waarde aan vrije tijd en zoekt naar Work-Life Balance: parttimen en het nieuwe werken (flexibele uren, thuis werken etc.) als oplossing voor een zo leuk mogelijk leven buiten werktijd.

Beyond Work-life.

De Digital Generation, geboren in dit millennium, gaat de Work-Life Balance voorbij. Je werkt niet om te leven, je werkt ook niet minder om meer te kunnen leven, werk = leven. Werken zelf moet leuk en inspirerend zijn en passen bij jouw lifestyle. Niet alleen door je functie, maar vooral ook door het bedrijf waar je werkt (green, social, innovatief..), je urban werkplek (waar je ook kan relaxen, sporten, gezond kan eten, mensen kan ontmoeten..), jouw team en de ruimte die je krijgt voor eigen initiatief.

Onze visie: ‘Get ready for the Digital Natives’ 

igen is opgericht om de workplace te veranderen zodat ze aansluit bij de nieuwste generatie en bedrijven optimaal kunnen genieten van het talent, de energie en de creativiteit van de Digital Generation.