Van het inhuren van een enkele medewerker tot outsourcing met een afrekenmodel per gebruiker, waarbij we met onze klanten gezamenlijk belang hebben bij optimaal gebruikersgemak en minimale verstoringen en gebruikersvragen. Dankzij onze expertise in recruitment, IT Support en Service Management, kunnen we onze dienstverlening flexibel aansluiten en laten meebewegen bij wat onze klanten nodig hebben.
igen IT, uw partner voor IT personeel en innovatieve support oplossingen.
Specialist in IT support
igen heeft jarenlange ervaring in de servicedesk- en onsite support markt. Wij werken samen met toonaangevende bedrijven, overheden en zorginstellingen en voldoen aan de complexe regelgeving in deze sectoren. Onze IT support expertise is de basis van onze organisatie en maakt ons een betrouwbare partner voor flexibele, kwalitatieve IT support dienstverlening.
Outsourcing
Wat de outsourcing dienstverlening van igen uniek maakt, is de flexibiliteit waarmee we haar kunnen inrichten. We kunnen in de systemen van de klant werken, waarbij we een regierol over de IT support dienst voeren binnen de Service Management omgeving van de klant.
Maar klanten kunnen ook gebruik maken van onze tooling (API koppelingen). En igen kan self-service portals (met AI) leveren en op maat inrichten, net als automations voor shift-to-left en shift-to-zero. Alle tussenvormen zijn denkbaar, samen met de klant vinden we de optimale samenwerkingsvorm.
Powerful Recruitment
De instroom- en uitstroomcijfers van igen laten zien dat wij ook in deze enorme krappe arbeidsmarkt uitblinken in het vinden en binden van support medewerkers.
De basis van iedere goede IT Support dienstverlening.
Customer Xperience
igen begrijpt het perspectief van de gebruiker. Al onze medewerkers hebben daarom technische kennis en ervaring én blinken uit in klantcontact. Dat onderscheidt ons van call centers en van IT dienstverleners met een focus op IT in plaats van de beleving van de werknemer.
Service Innovation
Met bijvoorbeeld OmniChannel klantcontactkanalen en AI-technologieën verbeteren we onze service en verhogen we de efficiëntie. We houden trends en ontwikkelingen nauw in de gaten en denken mee met onze klanten over toepasbaarheid en implementatie.
Seat-planning
Seat-planning is een bewezen oplossing om continuïteit van een goede support dienstverlening te garanderen bij ziekte, verlof, onverwachte piekdrukte of uitstroom. Bij seat-planning delen we de verantwoordelijkheid over het eindresultaat van de support dienstverlening met de klant (‘co-sourcing’), waarbij igen de bemensing van een servicedesk- of onsite support team verzorgt. Dit kan een volledig team zijn, of een flexibele schil om een vast team van de klant heen.
Onsite Support
Onze onsite support dienstverlening is volledig gericht op gebruikerstevredenheid en wordt snel en flexibel voor onze klanten ingericht. Voor korte of lange tijd, een compleet team of een back-fill oplossing, op basis van onze ervaring en een eigen medewerker bestand met landelijke dekking kunnen wij altijd ondersteunen. Naast ‘klassieke’ onsite support op de werkplek richten we ook innovatieve, hybride vormen van support in, bijvoorbeeld in de vorm van Tech cafés.
VIP Support
VIP users moeten zonder technische belemmeringen – altijd – hun werk kunnen uitvoeren. Onze VIP support richt zich daarom op versnelde high-skilled ondersteuning, die niet aan plaats- of kantooruren gebonden is.
VIP users hebben één aanspreekpunt en kunnen ervan uitgaan dat hun meldingen altijd onze hoogste prioriteit hebben.
igen levert IT support teams en diensten bij...
Dé IT recruiter van Nederland
In de huidige arbeidsmarkt is het vinden en aannemen van IT’ers echt een vak apart. Ons vak! Wij zijn als detacheringsorganisatie gespecialiseerd in recruitment van gemotiveerde en talentvolle IT’ers. Dat doen we al jaren. De methodes die we hebben ontwikkeld en de netwerken die we hebben opgebouwd zorgen ervoor dat we succesvol blijven.
IT support en IT beheer
Zonder dat u tijd hoeft te besteden aan werving, selectie en contractonderhandeling zorgt igen ervoor dat de juiste IT’ers bij u aan de slag gaan. Onze vaste medewerkers kunnen worden ingezet om IT projecten, IT beheer en ondersteuning van (werkplek)automatisering uit te voeren.
Wij letten er niet alleen op dat uw IT’er de juiste technische kennis en vaardigheden heeft, maar focussen op een match qua organisatiecultuur en soft skills. De ervaring leert: een medewerker die zich thuis voelt bij en begrip heeft voor uw organisatie, is een medewerker waar u tevreden over zult zijn!
Detachering
Direct onze gemotiveerde professionals aan uw team toevoegen, voor een korte of langere periode. De perfecte flexibele oplossing om snel extra kennis en capaciteit uw organisatie binnen te halen.
Deta-vast
Zeker weten of een medewerker past bij uw organisatie? Leer elkaar kennen tijdens een periode van detachering. Een match? Dan kan de medewerker kosteloos bij u in dienst treden. Zo gaat geen kostbare kennis verloren.
Projecten
Door tijdelijk medewerkers in te huren voor (eenmalige) projecten of migraties wordt uw eigen organisatie niet overbelast. Wij kunnen ook de planning en coördinatie voor IT projecten uit handen nemen.
igen'ers werken bij
Specialist in klantcontact en servicebeleving
Vanuit onze ervaring en visie op het gebied van klantcontact en servicedesks, pakt igen haar Managed Services dienstverlening anders aan ‘traditionele’ IMACD dienstverleners. We gaan voor optimale servicebeleving door de klant en voor continue innovatie op dit gebied.
IMACD Services
igen heeft ruim ervaring met het maken van klantafspraken, het vervoeren van hardware en het leveren, installeren, omruilen, demonteren en verhuizen van werkplek hardware en randapparatuur op locatie.
Dat doen we op onze eigen manier: vanuit de ultieme service gedachte en door gebruik te maken van de nieuwste technologische mogelijkheden. Wij bieden een kwalitatieve, innovatieve en duurzame dienstverlening op het gebied van planning, transport en installatiewerkzaamheden. Daarbij kunnen we afrekenen op basis van afgehandelde tickets, per eindgebruiker of op uur basis.
Easy & OmniChannel contact
Klanten verwachten online snel en eenvoudig contact. Het contact moet kort en via ‘ieder’ kanaal mogelijk zijn. Uw werknemers kunnen ons bereiken via telefonie, e-mail, live chat, social media en WhatsApp. En wij lopen voorop bij het implementeren van nieuwe contactkanalen.
Artificial Intelligence
igen maakt gebruik van AI om processen slimmer, beter en sneller te maken. Zo plannen wij klantafspraken in middels software met patroonherkenning, zodat de gebruiker altijd dezelfde engineer ziet en de engineer altijd uitgerust is met het juiste gereedschap.
Real-time updates & data analyse
Een gebruiker kan een afspraak plannen in ons web portaal (dat eenvoudig koppelt aan uw systemen) en heeft real-time inzicht in de afspraak, kan deze wijzigen, krijgt digitaal status-updates etc. Een digitale werkbon sluit het proces. Zo heeft igen grip op Service levels en doorlooptijden.