igen Solutions, voor innovatieve servicedesk oplossingen

De missie van igen Solutions is om uw werknemers zoveel mogelijk gemak en comfort te bieden. Kiezen voor Employee Support van igen is investeren in werkplezier, loyaliteit en productiviteit.

Employee Support Desk

Onsite Employee Support

IMACD Services 2.0

De werknemer is een klant van de organisatie. Een kritische klant. Werknemers willen weten waarom dingen niet sneller, beter of leuker kunnen en vragen de werkgever om optimaal gemak en ondersteuning van de werkomgeving, zodat zij zich met plezier bezig kunnen houden met het werk waar ze voor gekozen hebben.

igen Solutions biedt een Employee Support dienstverlening die ervoor zorgt dat de werkplek beleving aansluit bij de verwachtingen van de veeleisende werknemer, om zo ieders werkplezier te vergroten. Werkplezier is de basis om energie, creativiteit en talent van werknemers te laten groeien. En dat is precies ons ding 😉

Dankzij onze nauwe samenwerking met overheden, zorginstellingen en andere partners, voldoen onze diensten aan de eisen van moderne werknemers én aan de complexe regelgeving in deze sectoren. We blijven een betrouwbare partner voor onze klanten, met een voortdurende focus op verbetering en innovatie in werknemerswelzijn.

Krachtige recruitment motor

De instroom- en uitstroomcijfers van igen laten zien hoe goed wij, ook in deze enorme krappe arbeidsmarkt, zijn in het vinden en binden van support medewerkers. Dat is wat onze klanten nodig hebben.

Prettig menselijk contact

Onze medewerkers hebben én technische kennis en ervaring, én blinken uit in klantcontact. Dat onderscheidt ons van call centers en van IT dienstverleners (met een focus op IT in plaats van de beleving van de werknemer).

Eén nummer om te onthouden

Uw medewerkers kunnen met hun IT en Facilitaire vragen altijd op dezelfde plek terecht. Zij merken niets van tweede lijn oplosgroepen of externe leveranciers. Dit bespaart hen tijd, moeite en frustratie.

Innovatieve Partner

Uw werknemers kunnen ons bereiken via telefonie, e-mail, live chat, social media en WhatsApp. Met AI-technologieën, verbeteren we de service en verhogen we de efficiëntie. We houden ontwikkelingen op dit gebied nauw in de gaten en lopen voorop bij het implementeren van nieuwe contactkanalen.

Altijd bereikbaar

Instant bereikbaarheid is de norm geworden. Daarom is ons Employee Support team (desk en on-site) 24*7*365 beschikbaar. We bieden onze klanten optimale continuïteit en flexibiliteit.

Ervaring in IT support

igen verzorgt als personele partner al jaren de bemensing van IT support teams bij onder andere overheden en zorginstellingen. igen Solutions is ontstaan vanuit onze expertise in de support markt en de wens van onze klanten om regie, logistiek en planning aan ons over te laten.

“Om klanten en werknemers tevreden te houden, moeten de kwaliteit en snelheid van service optimaal zijn.”

igen Solutions werkt o.a. voor