Skilled Helpdeskmedewerker
Heb jij een passie voor IT en ben je klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Wij zoeken een enthousiaste skilled helpdeskmedewerker voor een toonaangevende organisatie in Apeldoorn. Dit is jouw kans voor een afwisselende IT functie, werkervaring op te doen en tegelijkertijd aan de slag te gaan met je persoonlijke ontwikkeling door middel van certificeringen! Klinkt dit als muziek in de oren? Solliciteer dan direct!
Wat igen voor jou kan betekenen:
- Leerzame en uitdagende projecten bij verschillende toonaangevende opdrachtgevers;
- Een bruto maandsalaris tussen de €2.325 en €2.600, afhankelijk van je vooropleiding en werkervaring;
- Een jaarlijkse beoordeling waarbij je ieder jaar tot 10% kunt groeien in salaris;
- Een jaarcontract met een goede pensioenregeling;
- Volledige OV-reiskostenvergoeding of een leaseauto;
- 25 vakantiedagen per jaar en 8,33% vakantiegeld;
- Uitgebreide studiemogelijkheden die volledig door igen worden gefinancierd, zoals het behalen van certificaten en het volgen van trainingen, cursussen of opleidingen. Jouw ambitie staat hierin centraal!
- Persoonlijke begeleiding door je eigen fieldmanager en ondersteuning van onze eigen Microsoft Certified Trainer bij jouw loopbaandoelen.
Jouw rol als skilled helpdeskmedewerker:
Als skilled servicedeskmedewerker ondersteun je eindgebruikers op het gebied van diverse hard- en software en zal je complexe incidenten per e-mail, telefoon of op locatie snel oplossen. Daarin heb je de mogelijkheid om dieper in je werk te duiken en je niet te vervelen! Je registreert binnenkomende meldingen in een ticketsysteem en zorgt voor een zorgvuldige afhandeling. Jij kan prioriteiten stellen en bent niet bang om keuzes te maken. Daarnaast ben je communicatief vaardig, zodat jij eindgebruikers op de hoogte kunt stellen van de voortgang.
Waarom jij bij de functie past:
- Je hebt minimaal je mbo-niveau 3 of 4 IT-diploma in the pocket;
- Je kan goed functioneren als SPOC (single point of contact) en houdt van snel schakelen tussen meerdere oplosgroepen;
- Het aannemen van binnenkomende calls, incidenten behandelen, registreren of eventueel escaleren naar de juiste oplosgroep volgens de gehanteerde ITIL methodiek is voor jou een eitje;
- Je hebt teamspirit, inleveringsvermogen en zelfvertrouwen;
- Het schrijven van werkinstructies en gebruikershandleidingen voor je collega’s en eindgebruikers staat op je lijf geschreven;
- Ervaring met ITIL processen, Windows 7 & 10, Office 365 en Active Directory is een grote pré.
Mochten niet alle punten bij jou van toepassing zijn, ontvangen we alsnog graag je cv. Wie weet wat we voor elkaar kunnen betekenen!