Helpdeskmedewerker ICT Delft
Organisatie
Heb je je ICT-diploma op zak en ben je klaar voor een nieuwe uitdaging? Wij bieden jou de kans om als helpdeskmedewerker aan de slag te gaan in een leuk team waar je samen met collega’s de binnenkomende incidenten oplost.
Functie
Wat krijg je van ons?
- Leerzame en uitdagende projecten bij verschillende toonaangevende opdrachtgevers;
- Een bruto maandsalaris tussen de €2.400 en €2.800, afhankelijk van je vooropleiding en werkervaring;
- Een jaarlijkse beoordeling waarbij je ieder jaar tot 10% kunt groeien in salaris;
- Een jaarcontract met een goede pensioenregeling;
- Volledige OV-reiskostenvergoeding of een leaseauto;
- 25 vakantiedagen per jaar en 8,33% vakantiegeld;
- Uitgebreide studiemogelijkheden die volledig door igen worden gefinancierd, zoals het behalen van certificaten en het volgen van trainingen, cursussen of opleidingen. Jouw ambitie staat hierin centraal!
- Persoonlijke begeleiding door je eigen fieldmanager en ondersteuning van onze eigen Microsoft Certified Trainer bij jouw loopbaandoelen.
Jouw rol als ICT helpdeskmedewerker in Delft:
- Het eerste aanspreekpunt voor interne collega’s bij IT-verstoringen, voor zowel hard- als software-incidenten;
- Bewaken van incidenten en regelmatige communicatie met klanten over de voortgang;
- Directe oplossing van incidenten wanneer mogelijk, anders doorzetten naar de juiste oplosgroep;
- Registratie van alle binnenkomende incidenten in TOPdesk;
- Opstellen van werkinstructies en gebruikershandleidingen voor collega’s en eindgebruikers.
Dit vragen wij van jou:
- Afgeronde MBO IT opleiding op niveau 3 en/of 4;
- Minimaal 0,5 jaar relevante werk- en/of stage-ervaring in de IT;
- Volledige beheersing van de Nederlandse taal, in zowel woord als geschrift;
- Ervaring met ITIL processen, Windows 10, Office 365 en AD is een groot pluspunt;
- Een rijbewijs is handig, maar geen vereiste;
- Positieve instelling en klantgericht.
Mochten niet alle punten bij jou van toepassing zijn, ontvangen we alsnog graag je cv. Wie weet wat we voor elkaar kunnen betekenen!
Werken bij igen?
igen is een organisatie met enthousiaste medewerkers. De sleutel tot ons succes ligt in de persoonlijke aandacht van en voor onze collega’s. Je bent bij ons geen nummertje, maar een collega waarmee we nauw in contact staan in goede en minder goede tijden. Daarbij hoort actieve en continue begeleiding om jouw ontwikkeling te bevorderen. Jouw eigen ontwikkeling staat bij igen centraal! Work hard and have fun, dat is igen.
Inlichtingen
Peter Drolenga 0614167537
Sollicitatie
Is dit een match?
Heb je vragen of wil je solliciteren voor de rol helpdeskmedewerker in Delft? Solliciteer dan direct of neem contact op met Anouk via 06-45864724 of anouk@igen.nl. Hopelijk tot snel!