Handig om te weten
Apeldoorn
MBO
40 uur per week
2.400-2.800
Of stuur een app

Servicedeskmedewerker ICT – Amsterdam

Organisatie

Vind jij het leuk om collega’s te ondersteunen op het gebied van IT en ben jij oplossingsgericht? Dan zit je hier op de juiste plek! Kom werken als servicedeskmedewerker bij een grote overheidsinstelling in Apeldoorn.  

Wat krijg je van ons? 

  • Leerzame en uitdagende projecten bij verschillende toonaangevende opdrachtgevers;
  • Een bruto maandsalaris tussen de €2.400 en €2.800 , afhankelijk van je vooropleiding en werkervaring;
  • Een jaarlijkse beoordeling waarbij je ieder jaar tot 10% kunt groeien in salaris;
  • Een jaarcontract met een goede pensioenregeling;
  • Volledige OV-reiskostenvergoeding of een leaseauto;
  • 25 vakantiedagen per jaar en 8,33% vakantiegeld;
  • Uitgebreide studiemogelijkheden die volledig door igen worden gefinancierd, zoals het behalen van certificaten en het volgen van trainingen, cursussen of opleidingen. Jouw ambitie staat hierin centraal!
  • Persoonlijke begeleiding door je eigen fieldmanager en ondersteuning van onze eigen Microsoft Certified Trainer bij jouw loopbaandoelen.

Wat houdt de rol als servicedeskmedewerker in?

Tijdens jouw werkzaamheden als medewerker servicedesk ben jij bezig met het beantwoorden van IT-gerelateerde vragen en het oplossen van storingen. Technische kennis is hierom dan ook belangrijk, waardoor je verschillende platformen en werkplektools goed kunt gebruiken. Je werkt conform ITIL en bent dan ook verantwoordelijk voor het bewaken van de afhandeltermijnen.

Waarom jij bij de functie past:

  • Je hebt minimaal je mbo-niveau 3 of 4 IT-diploma op zak;
  • Je hebt 0-2 jaar werk- of stage ervaring in de IT;
  • Je kan goed functioneren als Single Point Of Contact en kan snel schakelen;
  • Je gaat oplossingsgericht te werk;
  • Je beheert de kennisdatabase;
  • Ervaring met ITIL processen, Windows 7 & 10, Office 365 en Active Directory is een grote pré.
  • Je bent klantvriendelijk en streeft ernaar om een uitstekende service te bieden;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in zowel woord als geschrift.

Wie is igen?
Bij igen moet werken leuk zijn én een plek zijn waar je jezelf kan blijven ontwikkelen. Je hebt eigen vrijheid om eigen input in te brengen en mee te bouwen aan ons bedrijf. Jouw eigen ontwikkeling staat bij ons centraal. Wij helpen je graag in het behalen van verschillende certificaten en laten je daarin vrij. Wij zijn ervan overtuigd dat de ambitie om verder te ontwikkelen volledig vanuit jezelf komt. Get ready!

Enthousiast geworden? Let’s go!
Twijfel dan niet langer en solliciteer of de rol als servicedeskmedewerker ICT in Apeldoorn of neem contact op met Jordy via 06-51629076 of jordy@igen.nl. See you soon!

Inlichtingen

Channa Trompert 020 – 2261355
 
Deel deze vacature
.
Meer weten? Ik help je graag!

Bel mij
Stuur een e-mail
WhatsApp mij
Automatisch nieuwe vacatures in je e-mail ontvangen?

Job Alert

Handig om te weten
Apeldoorn
MBO
40 uur per week
2.400-2.800
Meer weten? Ik help je graag!
Automatisch nieuwe vacatures in je e-mail ontvangen?

Job Alert