Onsite support engineer
Introductie
introtekst
Organisatie
Werken bij igen
Bij igen geven we jouw carrière een boost! We zijn gespecialiseerd in het ondersteunen van professionals in de IT, Techniek en Zorg branche. Bij ons staat jouw ontwikkeling centraal en daarom adviseren en faciliteren we je graag bij het behalen van certificaten en het volgen van cursussen, opleidingen en trainingen. Bij ons ben je vrij om je eigen pad te kiezen en samen zorgen we ervoor dat jouw werkervaring wordt uitgebreid en je je vaardigheden verder ontwikkelt. Are you ready?
Functie
Jouw werkzaamheden als on-site support medewerker:
- Persoonlijke ondersteuning bieden aan eindgebruikers bij technische en functionele problemen;
- Opzetten, vervangen en verplaatsen van werkplekken, inclusief patchen van netwerkoutlets en omwisselen van switches;
- Uitgeven, installeren en vervangen van laptops, desktops, tablets en smartphones;
- Verantwoordelijkheid dragen voor beveiligingsupdates, back-ups en storage-projecten;
- Assisteren van de IT-servicedesk bij het oplossen van incidenten, zowel in de eerste als tweede lijn.
Met jouw sterk probleemoplossend vermogen en communicatieve vaardigheden stel je gerichte vragen aan klanten en collega’s om problemen duidelijk te identificeren. Het helpen van anderen geeft jou energie en uitdagingen schrikken je niet af!
Functie-eisen
Dit ben jij:
- ICT diploma op minimaal mbo niveau 3 of 4;
- Minimaal 1 jaar relevante werk- en/of stage-ervaring binnen de IT;
- Kennis van Windows 7/10 en Office 365;
- In het bezit van rijbewijs B, daarnaast vind je het niet erg om veel onderweg te zijn;
- Volledige beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
- In het bezit van een ITIL certificaat, of behaal deze kosteloos via ons!
- Ervaring met ITIL-processen, TOPdesk en Active Directory is een aanzienlijk pluspunt.
Aanbod
3.500 – 4.000
Inlichtingen
Jorghino van Mourik 020 – 2261355
Sollicitatie
Jorghino van Mourik 020 – 2261355