Servicedesk medewerker

Servicedesk medewerker opgelet! Zoek je een servicedesk vacature waar je met plezier kunt werken? Dat kan! Wij hebben altijd vacatures voor IT  servicedesk medewerkers . Er zit er vast wel één bij die goed bij jou past! Laat vrijblijvend je CV achter en wij nemen contact met jou op.

Laat je CV achter en wij bellen jou!

Wat doet een IT Servicedesk Medewerker?

Een Servicedesk Medewerker  is werkzaam op de IT servicedesk. Veel voorkomende werkzaamheden op een servicedesk zijn:

  • Gebruikers ondersteunen per telefoon, e-mail of chat;
  • ICT vragen en verzoeken aannemen, registreren, analyseren, opvolgen en afhandelen;
  • Procesmatig werken aan de hand van beschrijvingen (ITIL, Service Level Agreement);
  • Proces- en systeemverbeteringen voorstellen en doorvoeren;
  • Ondersteuning bieden en deelnemen aan ICT-projecten;
  • Beheren en onderhouden van informatiesystemen;
  • Beveiliging van kleine tot middelgrote netwerken;
  • Testprocedures opstellen en uitvoeren.

Wat zijn de functie-eisen?

  • Afgeronde opleiding MBO ICT niveau 3 of MBO ICT niveau 4;
  • Relevante stage of werk-ervaring op een servicedesk;
  • Oplossingsgerichte instelling;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Communicatief en behulpzaam.

Wat verdient een Servicedesk Medewerker?

Het startsalaris van een servicedesk medewerker ligt rond de € 1.700,- en € 1.900,- euro bruto. Terwijl een servicedesk medewerker met 5 jaar ervaring tussen de € 2.000 en € 3.000,- euro kan verdienen. Het salaris varieert en hangt  af van je leeftijd, kennis en ervaring en je opleidingsniveau. Voor een onafhankelijke indicatie van het salaris dan kun je kijken op de website van loonwijzer.

Heb je interesse?

Laat je CV achter

De nieuwste servicedesk vacatures

Solliciteer direct!

    Ga akkoord met de privacy policy om het formulier te kunnen versturen.

    servicedesk medewerker