Senior Support Engineer
Organisatie
Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging als senior support engineer met nét wat meer uitdaging en complexere zaken? Dan is igen op zoek naar jou! Vanuit de servicedesk in Utrecht worden de eindgebruikers ondersteund. Door steeds meer te automatiseren ben je als senior support engineer bezig met complexere problemen en functionele verstoringen. Een mooi voorbeeld hiervan is dat de gebruiker niet langer naar een servicebalie toe moet voor het ontvangen van zijn of haar nieuwe mobile device. Deze wordt namelijk gewoon thuisbezorgd en bij het opstarten direct automatisch geconfigureerd.
Wat krijg je van ons?
- Leerzame en uitdagende projecten bij verschillende toonaangevende opdrachtgevers;
- Een bruto maandsalaris tussen de €2.800 en €3.200, afhankelijk van je vooropleiding en werkervaring;
- Een jaarlijkse beoordeling waarbij je ieder jaar tot 10% kunt groeien in salaris;
- Een jaarcontract met een goede pensioenregeling;
- Volledige OV-reiskostenvergoeding of een leaseauto;
- 25 vakantiedagen per jaar en 8,33% vakantiegeld;
- Uitgebreide studiemogelijkheden die volledig door igen worden gefinancierd, zoals het behalen van certificaten en het volgen van trainingen, cursussen of opleidingen. Jouw ambitie staat hierin centraal!
- Persoonlijke begeleiding door je eigen fieldmanager en ondersteuning van onze eigen Microsoft Certified Trainer bij jouw loopbaandoelen.
Jouw werkzaamheden als senior support engineer:
- Het oplossen van incidenten op het gebied van hard- en software;
- Aannemen van binnenkomende calls, incidenten behandelen, registreren of eventueel escaleren naar de juiste oplosgroep volgens de gehanteerde ITIL methodiek;
- Analyseren van incidenten en stellen van prioriteiten aan de hand van gemaakte (SLA) afspraken;
- Usermanagement in Active Directory: aanmaken, ontgrendelen, uitschakelen, verwijderen van gebruiker accounts, aanmaken en resetten van wachtwoorden;
- Schrijven van werkinstructies en gebruikershandleidingen voor je collega’s en eindgebruikers;
- (On-site) tickets oplossen en proactief ondersteuning bieden op locatie aan diverse gebruikers.
Wat verwachten wij van jou:
- Een afgeronde mbo-niveau 3 of 4 ICT opleiding;
- Minimaal 1 jaar relevante IT werk en/of stage ervaring;
- Ervaring met ITIL processen, Windows 10 & Windows 7, Office 365 en Active Directory (pré);
- Volledige beheersing van de Nederlandse taal, in zowel woord als geschrift;
- Teamspirit, inleveringsvermogen en zelfvertrouwen;
- Een rijbewijs B (pré).
Gedrevenheid voor het vak en een flinke dosis enthousiasme vinden wij uiteindelijk het belangrijkst! Dus: ook al vink jij niet alle punten af, ontvangen we alsnog graag je CV!
Werken voor igen:
igen ondersteund graag jouw persoonlijke ontwikkeling. De combinatie van werkervaring, certificaten en een actieve en positieve werkhouding gaan er uiteindelijk voor zorgen dat je snel stappen zult maken in je carrière. Voor je het weet kun je doorgroeien naar jouw droombaan. We bieden dan ook uitgebreide mogelijkheden voor het ontwikkelen van jezelf d.m.v. opleidingen en certificeringen. Daarnaast krijg je een persoonlijke fieldmanager die je actief (naar eigen behoefte) coacht bij het behalen van jouw persoonlijke doelen. Deze persoon kun je ook zien als jouw mentor of coach.
De baan voor jou?
Twijfel dan niet langer en solliciteer direct voor de rol als senior support engineer in Utrecht of neem contact op met Wesley via 06-23088958 of wesley@igen.nl. Wij hopen snel kennis met je te maken!