Senior IT Support Engineer
Organisatie
Ben jij een leergierige IT-professional en zoek jij een functie in Utrecht waar op de werkvloer carrièrestappen gemaakt kunnen worden? Ontdek jouw mogelijkheden bij igen!
Wij bieden jou
- Leerzame en uitdagende projecten bij verschillende toonaangevende opdrachtgevers;
- Een bruto maandsalaris tussen de € 2.800 en € 3.200, afhankelijk van je vooropleiding en werkervaring;
- Een jaarlijkse beoordeling waarbij je ieder jaar tot 10% in salaris kunt groeien;
- Een jaarcontract met een goede pensioenregeling;
- Een leaseauto of een volledige OV-reiskostenvergoeding;
- 25 vakantiedagen per jaar en 8,33% vakantiegeld;
- Uitgebreide studiemogelijkheden die volledig door igen worden gefinancierd, zoals het behalen van certificaten en het volgen van trainingen, cursussen of opleidingen. Jouw ambitie staat hierin centraal!
- Persoonlijke begeleiding door je eigen fieldmanager en ondersteuning van onze eigen Microsoft Certified Trainer bij jouw loopbaandoelen.
Jouw verantwoordelijkheden als Senior IT Support Engineer
Jouw vakkennis en expertise zijn goud waard. Jij bent niet enkel een ondersteunende factor voor bedrijven; dankzij jou kunnen zij vlotter en efficiënter opereren. Nog belangrijker, het hele functioneren is afhankelijk van jou als het erop aankomt. Als Senior IT Support Engineer automatiseer je processen, waardoor je betrokken bent bij complexere problemen en functionele verstoringen. Je krijgt verschillende verantwoordelijkheden, waaronder:
- Oplossen van incidenten op het gebied van hard- en software;
- Aannemen van inkomende calls, behandelen van incidenten, registreren of indien nodig escaleren naar de juiste oplosgroep volgens de gehanteerde ITIL methodiek;
- Analyseren van incidenten en bepalen van prioriteiten op basis van gemaakte (SLA) afspraken;
- Usermanagement in Active Directory: aanmaken, ontgrendelen, uitschakelen, verwijderen van gebruikersaccounts, en aanmaken en resetten van wachtwoorden;
- Opstellen van werkinstructies en gebruikershandleidingen voor collega’s en eindgebruikers;
- Oplossen van (on-site) tickets en proactief ondersteunen van diverse gebruikers ter plaatse.
Je hebt het volgende in huis
- Afgeronde mbo-opleiding niveau 3 of 4 in ICT;
- Relevante werk- en/of stage-ervaring;
- Ervaring met ITIL-processen, Windows 10 & Windows 7, Office 365 en Active Directory is een groot pluspunt;
- Volledige beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
- Teamspirit, flexibiliteit en zelfvertrouwen;
- Rijbewijs B is handig, maar geen vereiste.
Wie zijn wij?
Bij igen werken gepassioneerde professionals die gedreven zijn om het beste uit zichzelf te halen. Persoonlijke ontwikkeling staat bij ons hoog in het vaandel, en we ondersteunen je graag in jouw groeipad! Jouw ambitie en vooruitgang zijn voor ons van groot belang. We bieden advies en begeleiding bij het behalen van certificaten en het volgen van cursussen, trainingen en opleidingen, maar het is helemaal aan jou hoe je dit invult.
Aan de slag!
Bij igen schiet uit de startblokken en maak een vliegende start met jouw carrière. Klaar om te groeien? Laat het Fenno gelijk weten en stuur jouw sollicitatie op! Of heb je vragen over de functie? Fenno is te bereiken via e-mail: fenno@igen.nl of telefoon 06-47705697.