Introductie
Get ready! In de regio Veldhoven zijn wij op zoek naar leuke enthousiaste Support Engineers. In deze rol bied je ondersteuning aan gebruikers binnen een End-User Servicedesk. Naast standaard werkzaamheden voer je beheerwerkzaamheden en monitoring uit. Ook bewaak je processen met betrekking tot deze ondersteuning, neem je deel aan projecten en je signaleert verbeterpunten. Daarnaast voer je werkinstructies en standaard changes uit en je zorgt voor probleemanalyses om veelvuldige problemen te voorkomen. Het betreft de uitvoerende, analytische en administratieve taken in het beheer van computers, randapparatuur, software en gegevens.
Beschik jij over:
- Een afgeronde MBO ICT niveau 3 of 4 diploma en HBO werk- & denkniveau;
- Relevante werk- of stage ervaring;
- Ervaring met ITIL processen, Windows 10, Office 365 en Active Directory, kennis van Blackberry, remote overname tools, iOS 101 (iPad en iPhones) Support Essential;
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Flexibiliteit bij geplande en ongeplande inzet (standaard werkzaamheden tussen 07:00 – 18:00 en inzetbaarheid in ploegendiensten 24x7x52);
- Teamspirit, inleveringsvermogen, zelfvertrouwen, proactief, dienstverlenend;
- Een rijbewijs B;
- Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).