Onsite Support Engineer
Organisatie
Ben jij een technische en klantgerichte IT-professional die graag in een uitdagende omgeving werkt? het leuk vindt om de eerste lijns ondersteuning te bieden op locatie?
Wil jij bijdragen aan het soepel laten draaien van IT-systemen voor verschillende klanten? igen is op zoek naar iemand die het leuk vindt om dieper op problemen in te gaan en deze wil uitpluizen tot ze oplost zijn. Als je goed bent in het stellen van de juiste vragen, zowel zelfstandig als in teamverband kunt werken en zin hebt om aan de slag te gaan, dan ben jij de persoon die wij zoeken!
Wat bieden wij jou?
- Leerzame en uitdagende projecten bij verschillende toonaangevende opdrachtgevers;
- Een bruto maandsalaris tussen de €2.450 en €2.900, afhankelijk van je vooropleiding en werkervaring;
- Een jaarlijkse beoordeling waarbij je ieder jaar tot 10% kunt groeien in salaris;
- Een jaarcontract met een goede pensioenregeling;
- Volledige OV-reiskostenvergoeding of een leaseauto;
- 25 vakantiedagen per jaar en 8,33% vakantiegeld;
- Uitgebreide studiemogelijkheden die volledig door igen worden gefinancierd, zoals het behalen van certificaten en het volgen van trainingen, cursussen of opleidingen. Jouw ambitie staat hierin centraal!
- Persoonlijke begeleiding door je eigen fieldmanager en ondersteuning van onze eigen Microsoft Certified Trainer bij jouw loopbaandoelen.
Werken als Onsite Support Engineer betekent:
Als Onsite Support Engineer ben jij de schakel en het eerst aanspreekpunt voor technische problemen. Je werkt direct op locatie en biedt ondersteuning aan gebruikers. Je hebt een cruciale rol in het oplossen van hardware- en softwareproblemen en zorgt ervoor dat alles soepel blijft draaien. Dit is een veelzijdige functie waarbij je niet alleen technische kennis gebruikt, maar ook je communicatieve vaardigheden verder ontwikkelt.
Wat ga je doen?
- Assisteren van eindgebruikers bij diverse hard- en softwareproblemen;
- Ontdekken, analyseren en oplossen van verstoringen;
- Configureren en installeren van werkstations, randapparatuur en software voor optimale bruikbaarheid;
- Beheren van hardware voorraad en CMDB;
- Opstellen van werkinstructies en gebruikershandleidingen;
- Incidentoplossing in de servicedesk, van 1e tot 2e lijn.
Dit vragen wij van jou:
- Een mbo-niveau 3 of 4 ICT diploma op zak;
- Minimaal 1 jaar relevante werk- en/of stage ervaring in de ICT;
- Kennis van en ervaring met Windows besturingssystemen, Microsoft Office en andere veelgebruikte software;
- Je bent in staat de bestaande werkprocedures snel op te pikken en verbeteringen hiervoor aan te dragen;
- Je hebt een servicegerichte houding en vindt het belangrijk om eindgebruikers optimaal te ondersteunen;
- Je bent flexibel, proactief en denkt oplossingsgericht.
Over igen
igen is een organisatie met enthousiaste en goed opgeleide medewerkers. De sleutel tot ons succes ligt in de persoonlijke aandacht voor onze collega’s en het feit dat je bij ons geen nummertje bent, maar een collega met wie we nauw in contact staan in goede en minder goede tijden. Daarbij hoort actieve en continue begeleiding om jouw ontwikkeling te bevorderen. Jouw eigen ontwikkeling staat bij igen centraal! We adviseren en faciliteren je graag in het behalen van verschillende certificaten, maar laten je daarin volledig vrij.
Wij zijn er namelijk van overtuigd dat deze ambitie vanuit jezelf moet komen en dat alleen jij het geschikte moment kunt bepalen om hiermee te starten. De combinatie van werkervaring, certificaten en een actieve en positieve werkhouding gaan er uiteindelijk voor zorgen dat je snel stappen maakt en voor je het weet door kunt groeien naar jouw uiteindelijke droombaan. Work hard and have fun, dat is igen!
Wil jij de uitdaging aangaan?
Solliciteer nu voor de rol als IT Servicedesk Medewerker of neem contact op met Sofie via 06-45877290 of sofie@igen.nl. Wij maken graag kennis met je!