Support Engineer
Organisatie
Support Engineer
Wil jij graag verder groeien binnen de IT-branche en ben jij elke dag op zoek naar verbeteringen? En word jij er blij van als je anderen op weg kan helpen met (lastige) IT vragen? Dan is de functie van support engineer zeker iets voor jou! Voor een mooie organisatie in Maarssen zijn wij op zoek naar een leuke, communicatieve IT-professional die houdt van uitdaging en afwisseling in zijn of haar werk!
Wat krijg je daarvoor terug?
- Leerzame en uitdagende projecten bij verschillende toonaangevende opdrachtgevers;
- Een bruto maandsalaris tussen de €2.400 en €2.800, afhankelijk van je vooropleiding en werkervaring;
- Een jaarlijkse beoordeling waarbij je ieder jaar tot 10% kunt groeien in salaris;
- Een jaarcontract met een goede pensioenregeling;
- Volledige OV-reiskostenvergoeding of een leaseauto;
- 25 vakantiedagen per jaar en 8,33% vakantiegeld;
- Uitgebreide studiemogelijkheden die volledig door igen worden gefinancierd, zoals het behalen van certificaten en het volgen van trainingen, cursussen of opleidingen. Jouw ambitie staat hierin centraal!
- Persoonlijke begeleiding door je eigen fieldmanager en ondersteuning van onze eigen Microsoft Certified Trainer bij jouw loopbaandoelen.
Werken als support engineer betekent:
- Je bent het aanspreekpunt voor eindgebruikers (collega’s en/of klanten) bij technische en IT-gerelateerde problemen en ondersteunt hen op alle gebieden. Denk hierbij aan hard- en software problemen met laptops, thin clients, printers en mobile devices;
- Alle binnenkomende incidenten registreer je in een ticketsysteem;
- Je bewaakt deze incidenten en houdt de eindgebruiker op de hoogte van de status. Je bent verantwoordelijk voor het gehele proces van de melding van begin tot eind;
- Wanneer je het incident niet kunt oplossen zet je het door naar de juiste oplosgroep;
- Je schrijft werkinstructies en gebruikershandleidingen voor collega’s en eindgebruikers en participeert af en toe in projecten.
Dit vragen wij van jou:
- Een afgeronde mbo-niveau 3 of 4 ICT opleiding;
- Minimaal 1 jaar relevante werk en/of stage ervaring in de IT;
- Ervaring met ITIL processen, Windows 10, Office 365 en AD is een grote pré;
- Een rijbewijs is handig, maar geen vereiste;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (zowel in woord als geschrift);
- Flexibiliteit bij geplande en ongeplande inzet en inzetbaarheid in ploegendiensten.
- Mochten niet alle punten bij jou van toepassing zijn, ontvangen we alsnog graag je cv. Wie weet wat we voor elkaar kunnen betekenen!
Wat biedt igen?
Werken bij igen betekent je carrière een boost geven! igen helpt professionals in de IT en Techniek branche. Jouw eigen ontwikkeling staat bij ons centraal. Zo adviseren en faciliteren we je graag bij het behalen van certificaten of het volgen van cursussen, opleidingen en trainingen, maar laten je daarin volledig vrij. Door de werkervaring die je al hebt, verder opdoet en door het behalen van certificaten, gaan wij je helpen verder te ontwikkelen. Are you ready?
Is dit een match?
Twijfel dan niet langer en solliciteer direct voor de rol als support engineer of en neem contact op met Wesley via 06-23088958 of wesley@igen.nl. Wij maken graag kennis met je!