Mensen helpen geeft voldoening

Vacature:

Skilled Servicedesk Medewerker
Amsterdam
1.600,- en 2.000,- p/mnd
40 uur per week

Solliciteer direct

Ook als je niet 100% aan het profiel voldoet!


    Functieomschrijving:

    • Het oplossen van 1e en 2e lijn incidenten op het gebied van hard-/software;
    • Aannemen van binnenkomende calls, incidenten behandelen, registreren in TopDesk of eventueel escaleren naar de juiste oplosgroep volgens de gehanteerde ITIL methodiek;
    • Analyseren van incidenten en stelt prioriteiten aan de hand van gemaakte (SLA) afspraken;
    • Usermanagement in Active Directory: aanmaken, ontgrendelen, uitschakelen, verwijderen van gebruiker accounts, aanmaken en resetten van wachtwoorden;
    • Schrijven van werkinstructies en gebruikershandleidingen voor je collega’s en eindgebruikers;
    • (On-site) tickets oplossen en proactief ondersteuning bieden op locatie aan diverse gebruikers.

    Functie-eisen:

    • 6 maanden werkervaring als ICT Servicedesk Medewerker;
    • Afgeronde MBO ICT opleiding;
    • 100% inzet.

    Arbeidsvoorwaarden:

    • Een bruto maandsalaris tussen de € 1.600,- en € 2.000,- per maand;
    • Volledige reiskostenvergoeding en mogelijkheid tot een leaseauto;
    • Een jaarcontract met een goede pensioenregeling;
    • 25 vakantiedagen per jaar;
    • 8% vakantiegeld;
    • Uitgebreide mogelijkheden voor het ontwikkelen van jezelf d.m.v. opleidingen en certificeringen.

    Is dit niet wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar iets anders? Bekijk dan hier al onze andere vacatures.

    Mensen helpen geeft voldoening

    Vacature:

    Skilled Servicedesk Medewerker
    Amsterdam
    1.600,- en 2.000,- p/mnd
    40 uur per week

    Solliciteer direct

    Functie-eisen:

    • 6 maanden werkervaring als ICT Servicedesk Medewerker;
    • Afgerond MBO ICT opleiding;
    • 100% inzet.

    Functieomschrijving:

    • Het oplossen van 1e en 2e lijn incidenten op het gebied van hard-/software;
    • Aannemen van binnenkomende calls, incidenten behandelen, registreren in TopDesk of eventueel escaleren naar de juiste oplosgroep volgens de gehanteerde ITIL methodiek;
    • Analyseren van incidenten en stelt prioriteiten aan de hand van gemaakte (SLA) afspraken;
    • Usermanagement in Active Directory: aanmaken, ontgrendelen, uitschakelen, verwijderen van gebruiker accounts, aanmaken en resetten van wachtwoorden;
    • Schrijven van werkinstructies en gebruikershandleidingen voor je collega’s en eindgebruikers;
    • (On-site) tickets oplossen en proactief ondersteuning bieden op locatie aan diverse gebruikers.

    Arbeidsvoorwaarden:

    • Een bruto maandsalaris tussen de € 1.600,- en € 2.000,- per maand;
    • Volledige reiskostenvergoeding en mogelijkheid tot een leaseauto;
    • Een jaarcontract met een goede pensioenregeling;
    • 25 vakantiedagen per jaar;
    • 8% vakantiegeld;
    • Uitgebreide mogelijkheden voor het ontwikkelen van jezelf d.m.v. opleidingen en certificeringen.

    Solliciteer direct

    Ook als je niet 100% aan het profiel voldoet!


      Is dit niet wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar iets anders? Bekijk dan hier al onze andere vacatures.