Senior IT Support Engineer
Organisatie
Ga aan de slag als senior IT support engineer waarin we actief investeren in jouw ontwikkeling en groeikansen. Dit opent mogelijkheden zoals de overgang naar het on-site support team.
Dit bieden wij jou:
- Leerzame en uitdagende projecten bij verschillende toonaangevende opdrachtgevers;
- Een bruto maandsalaris tussen de €2.800 en €3.200, afhankelijk van je vooropleiding en werkervaring;
- Een jaarlijkse beoordeling waarbij je ieder jaar tot 10% kunt groeien in salaris;
- Een jaarcontract met een goede pensioenregeling;
- Volledige OV-reiskostenvergoeding of een leaseauto;
- 25 vakantiedagen per jaar en 8,33% vakantiegeld;
- Uitgebreide studiemogelijkheden die volledig door igen worden gefinancierd, zoals het behalen van certificaten en het volgen van trainingen, cursussen of opleidingen. Jouw ambitie staat hierin centraal!
- Persoonlijke begeleiding door je eigen fieldmanager en ondersteuning van onze eigen Microsoft Certified Trainer bij jouw loopbaandoelen.
Jouw rol als senior IT support engineer:
Vanuit de servicedesk in Naarden ondersteun je gebruikers. Als senior IT support engineer automatiseer je processen, waardoor je betrokken bent bij complexere problemen en functionele verstoringen. Een mooi voorbeeld hiervan is dat de gebruiker niet langer naar een servicebalie toe moet voor het ontvangen van zijn of haar nieuwe mobile device. Deze wordt namelijk gewoon thuisbezorgd en bij het opstarten direct automatisch geconfigureerd! Daarnaast ben je bezig met:
- Oplossen van incidenten op het gebied van hard- en software;
- Aannemen van inkomende calls, behandelen van incidenten, registreren of indien nodig escaleren naar de juiste oplosgroep volgens de gehanteerde ITIL-methodiek;
- Analyseren van incidenten en bepalen van prioriteiten op basis van gemaakte (SLA) afspraken;
- Usermanagement in Active Directory: aanmaken, ontgrendelen, uitschakelen, verwijderen van gebruikersaccounts, en aanmaken en resetten van wachtwoorden;
- Opstellen van werkinstructies en gebruikershandleidingen voor collega’s en eindgebruikers;
- Oplossen van (on-site) tickets en proactief ondersteunen van diverse gebruikers ter plaatse.
Dit vragen wij van jou:
- Afgeronde mbo-opleiding niveau 3 of 4 in ICT;
- Relevante werk- en/of stage-ervaring;
- Ervaring met ITIL-processen, Windows 10 & Windows 7, Office 365 en Active Directory is een groot pluspunt;
- Volledige beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
- Teamspirit, flexibiliteit en zelfvertrouwen;
- Rijbewijs B is handig, maar geen vereiste.
Werken bij igen
Bij igen staat jouw eigen ontwikkeling centraal, zowel op persoonlijk gebied als in jouw carrière. Zo mag je rekenen op uitgebreide trainings- en opleidingsmogelijkheden en helpen we je graag met het behalen van certificaten. Jouw ambitie daarin is leidend! Want wij geloven erin dat een op maat gemaakt opleidingsplan ervoor zal zorgen dat jij jouw gewenste stappen gaat zetten.
Is dit een match?
Solliciteer direct voor de rol als senior IT support engineer of neem contact op met Wesley via 06-23088958 of wesley@igen.nl. Hopelijk zien we je snel voor een kennismaking!