On-site IT Support Engineer
Organisatie
Als on-site IT support engineer draag je samen met je team de verantwoordelijkheid voor het bemannen van diverse IT servicebalies en bezoek je regelmatig locaties om on-site tickets af te handelen. Deze afwisseling zorgt voor een boeiende en uitdagende rol!
Dit krijg je van ons:
- Leerzame en uitdagende projecten bij verschillende toonaangevende opdrachtgevers;
- Een bruto maandsalaris tussen de €2.400 en €2.800, afhankelijk van je vooropleiding en werkervaring;
- Een jaarlijkse beoordeling waarbij je ieder jaar tot 10% kunt groeien in salaris;
- Een jaarcontract met een goede pensioenregeling;
- Volledige OV-reiskostenvergoeding of een leaseauto;
- 25 vakantiedagen per jaar en 8,33% vakantiegeld;
- Uitgebreide studiemogelijkheden die volledig door igen worden gefinancierd, zoals het behalen van certificaten en het volgen van trainingen, cursussen of opleidingen. Jouw ambitie staat hierin centraal!
- Persoonlijke begeleiding door je eigen fieldmanager en ondersteuning van onze eigen Microsoft Certified Trainer bij jouw loopbaandoelen.
Jouw rol als on-site support engineer:
- In samenwerking met de servicedesk IT tickets en incidenten oppakken uit het ticketsysteem;
- Incidenten analyseren op basis van eigen kennis en ervaring, en prioriteiten stellen door communicatie met de servicedesk;
- Remote diverse hard- en software problemen oplossen;
- Uitgeven, installeren, vervangen en repareren van hardware zoals laptops, desktops, tablets en smartphones;
- Werkinstructies en gebruikershandleidingen schrijven voor collega’s en eindgebruikers.
Dit vragen wij van jou:
- Een afgeronde mbo-niveau 3 of 4 ICT opleiding;
- Minimaal een half jaar relevante IT werk- en/of stage-ervaring;
- Volledige beheersing van de Nederlandse taal, in zowel woord als geschrift;
- Ervaring met ITIL processen, Windows 10 & Windows 7, Office 365 en Active Directory, dit is een pré;
- Een rijbewijs B;
- Teamspirit, flexibiliteit en zelfvertrouwen.
Is dit een match?
Sta je te popelen om aan de slag te gaan als on-site IT support engineer in Utrecht of wil je meer informatie? Contacteer Wesley via 06-23088958 of stuur een mail naar wesley@igen.nl. We horen graag van je!
Inlichtingen
Channa Trompert 020 – 2261355