ICT Support Engineer
Organisatie
Klaar om jouw IT-carrière naar het volgende niveau te tillen? Vind jij het leuk om hulp te bieden aan eindgebruikers die ten einde raad zijn met IT-vraagstukken? Als ICT Support Engineer in Almere ben jij dé schakel tussen techniek en gebruiker. Bij ons staat jouw ontwikkeling centraal. Lees snel verder en ontdek hoe jij bij igen kunt bouwen aan jouw toekomst in IT!
Wat zijn jouw voordelen?
- Een marktconform salaris tussen de €2.400 en €3.000, afhankelijk van je ervaring en opleiding;
- Een jaarlijkse beoordeling met de mogelijkheid tot 10% salarisgroei;
- Een jaarcontract met een uitstekende pensioenregeling;
- Volledige OV-reiskostenvergoeding of een leaseauto;
- 25 vakantiedagen per jaar en 8,33% vakantiegeld;
- Uitgebreide studiemogelijkheden, volledig gefinancierd door igen, met ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling;
- Persoonlijke begeleiding door je eigen fieldmanager en ondersteuning van onze eigen Microsoft Certified Trainer.
Over de rol:
Vind jij het leuk om hulp te bieden aan eindgebruikers die ten einde raad zijn met IT-vraagstukken? Als ICT Support Engineer in Almere ben je de schakel tussen de techniek en de gebruiker. Je staat klaar om eindgebruikers te ondersteunen bij complexe hard- en softwarevragen en zorgt ervoor dat ze moeiteloos kunnen werken met alle IT-systemen binnen de organisatie. Bereid je voor op een gevarieerde en uitdagende rol met een hoog gehalte aan probleemoplossend vermogen.
Wat zijn jouw werkzaamheden als ICT Support Engineer?
- Het oplossen van 1e en 2e lijn incidenten op het gebied van hard- en software;
- Binnenkomende calls aannemen, incidenten behandelen, in het ticketsysteem registreren of eventueel escaleren naar de juiste oplosgroep volgens de gehanteerde ITIL methodiek;
- Prioriteiten stellen op basis van gemaakte afspraken;
- Usermanagement uitvoeren in Active Directory, zoals het aanmaken, ontgrendelen, uitschakelen en verwijderen van gebruikersaccounts, evenals het aanmaken en resetten van wachtwoorden;
- Schrijven van werkinstructies en gebruikershandleidingen voor collega’s en eindgebruikers;
- Oplossen van (on-site) tickets en proactief ondersteuning bieden op locatie aan diverse gebruikers.
Dit vragen wij van jou:
- Minimaal een mbo-niveau 4 diploma in de richting van IT afgerond;
- Relevante én recente werkervaring als IT Support Engineer;
- Proactief, oplossingsgericht en gemotiveerd om snel te handelen;
- Rijbewijs B is een pré;
- Ervaring met ITIL, Windows 10, Office 365 en Active Directory;
- Volledige beheersing van de Nederlandse taal, in zowel woord als geschrift.
Over igen:
igen is een scale-up voor IT, Techniek en Zorg professionals. In 2017 opgericht omdat wij vinden dat werk leuk moet zijn én een plek waar je jezelf kan ontwikkelen. Je bent afgestudeerd, en nu? igen helpt professionals in ontdekken welke werkzaamheden en organisaties het beste bij hen passen, door middel van verschillende opdrachten bij verschillende bedrijven. Bij ons draait het niet om strakke procedures en gebaande paden, maar om vrijheid voor eigen input om mee te bouwen aan ons bedrijf.
Ben jij klaar om de volgende stap te zetten?
Ben je enthousiast geworden over deze functie of wil je meer weten? Neem dan direct contact op met Fenno via 06-47705697 of stuur een e-mail naar fenno@igen.nl. We kijken ernaar uit om van je te horen en wie weet verwelkomen we jou binnenkort bij ons op kantoor!