ICT Servicedesk Medewerker
Organisatie
Wil jij een uitdagende baan in de IT, ben jij klantgericht en hou jij van afwisseling in je dagelijkse werkzaamheden? Kom werken bij igen! Wij zoeken naar een ICT servicedesk medewerker in Harderwijk die onze klanten ondersteunt. Iets voor jou?
Dit bieden wij jou:
- Leerzame en uitdagende projecten bij verschillende toonaangevende opdrachtgevers;
- Een bruto maandsalaris tussen de €2.400 en €2.800, afhankelijk van je vooropleiding en werkervaring;
- Een jaarlijkse beoordeling waarbij je ieder jaar tot 10% kunt groeien in salaris;
- Een jaarcontract met een goede pensioenregeling;
- Volledige OV-reiskostenvergoeding of een leaseauto;
- 25 vakantiedagen per jaar en 8,33% vakantiegeld;
- Uitgebreide studiemogelijkheden die volledig door igen worden gefinancierd, zoals het behalen van certificaten en het volgen van trainingen, cursussen of opleidingen. Jouw ambitie staat hierin centraal!
- Persoonlijke begeleiding door je eigen fieldmanager en ondersteuning van onze eigen Microsoft Certified Trainer bij jouw loopbaandoelen.
Jouw rol als ICT servicedesk medewerker in Harderwijk:
- Je bent het eerste aanspreekpunt bij IT gerelateerde problemen. Denk hierbij aan soft- en hardware problemen met laptops, desktops en andere apparatuur;
- Je bewaakt deze incidenten en houdt de klant op de hoogte van de status. Wanneer je deze zelf op kunt lossen doe je dit natuurlijk direct;
- Niet op te lossen incidenten stuur je door naar de juiste oplosgroep;
- Alle binnenkomende incidenten registreer je in het ticketsysteem;
- Schrijven van werkinstructies en gebruikershandleidingen voor collega’s en eindgebruikers.
Wat we van jou vragen:
- Afgeronde mbo ICT opleiding op niveau 3 of 4;
- Volledige beheersing van de Nederlandse taal, in zowel woord als geschrift;
- Minimaal een half jaar werk- en/of stage ervaring in de ICT;
- Ervaring met ITIL processen, Windows 10, Office 365 en AD is een pluspunt;
- Positieve en klantgerichte instelling, samen met ambitie;
- Rijbewijs is handig, maar geen vereiste.
Mochten niet alle punten op jou van toepassing zijn, ontvangen we alsnog graag je cv. Wie weet wat we voor elkaar kunnen betekenen!
Werken bij igen:
igen is een organisatie met enthousiaste en goed opgeleide medewerkers. De sleutel tot ons succes ligt in de persoonlijke aandacht voor onze collega’s en het feit dat je bij ons geen nummertje bent, maar een collega met wie we nauw in contact staan in goede en minder goede tijden. Daarbij hoort actieve en continue begeleiding om jouw ontwikkeling te bevorderen.
Jouw eigen ontwikkeling staat bij igen centraal. We adviseren en faciliteren je graag in het behalen van verschillende certificaten, maar laten je daarin volledig vrij. Wij zijn er namelijk van overtuigd dat deze ambitie vanuit jezelf moet komen en dat alleen jij het geschikte moment kunt bepalen om hiermee te starten. De combinatie van werkervaring, certificaten en een actieve en positieve werkhouding gaan er uiteindelijk voor zorgen dat je snel stappen maakt en voor je het weet door kunt groeien naar jouw uiteindelijke droombaan.
Enthousiast geworden? Let’s go!
Solliciteer nu voor de rol als ICT servicedesk medewerker in Harderwijk of neem contact op met Wesley via 06-23088958 of stuur een mail naar wesley@igen.nl. We zien je snel!