Helpdeskmedewerker gezocht | Zoekt u een gemotiveerde, talentvolle IT helpdesk medewerker om het team tijdelijk of langdurig mee te versterken? Die hebben wij! Wij hebben altijd goede junior, medior en senior helpdesk medewerkers beschikbaar, zowel fulltime als parttime. Wij hebben een strenge screening en selectie, waarbij ons team getraind is om soft skills en technische skills te doorgronden. Wij gaan voor kwaliteit, wat bij igen niet alleen bestaat uit hetgeen wat een medewerker moet kunnen maar ook uit wat iemand ambieert. Dit zorgt voor een plezierige samenwerking en langdurig succes. Daarnaast hebben we oog voor de cultuur van een organisatie en afdeling, zodat onze Professional zich thuis zal gaan voelen in uw organisatie. Onze Professionals zijn gecertificeerd en werken continu aan het up-to-date houden van hun kennis en expertise.
Onze diensten voor helpdeskmedewerkers
Onze organisatie heeft jarenlange ervaring met technische helpdesk en (werkplek)automatisering. We zijn gespecialiseerd in het ontwerpen en implementeren van sourcing en staffing oplossingen, wat voor ons meer is dan alleen het inzetten van Professionals. Vanuit onze dienstverlening denken wij graag mee over uw specifieke wensen, waardoor er slagen worden gemaakt in kwaliteit, efficiëntie en effectiviteit. Wij leveren gekwalificeerde medewerkers op basis van o.a. detachering en deta-vast.
Detachering
Detachering zorgt voor snel en gemakkelijk kwalitatief goede professionals toevoegen aan een team, voor tijdelijke of langdurige versterking. Als Opdrachtgever betaalt u alleen voor gewerkte uren, u geniet van maximale flexibiliteit en bent vrijgesteld van werkgeversrisico’s. Detachering is de perfecte oplossing voor extra capaciteit, waarbij wij van recruitment tot aan begeleiding en training kunnen ontzorgen op ieder gewenst niveau.
Deta-vast
Deta-vast heeft als doel een specifieke medewerker zelf in dienst te nemen. Na een bepaalde periode van detachering kan de medewerker zonder fee in dienst genomen worden, een kosteloze overname noemen wij dit. U heeft de tijd om de medewerker goed te leren kennen, zonder hoge wervingskosten te betalen. Hierdoor bent er van verzekerd dat deze medewerker een toegevoegde waarde is voor uw team. Anderzijds heeft de medewerker een goed beeld van de organisatie kunnen krijgen, waardoor de kans op uitstroom aanzienlijk lager is.
Bent u niet alleen op zoek naar een goede Professional, maar ook naar een dienstverlenende partner?
Begeleiding en ontwikkeling
Wij bieden al onze medewerkers een dedicated field manager aan, die loopbaanbegeleiding biedt en optreedt als coach en trainer. Door deze persoonlijke begeleiding weten wij precies waar onze medewerkers goed in zijn en waarin zij zich nog kunnen ontwikkelen. De field manager kan ook door u worden ingezet bij vraagstukken of specifieke wensen met betrekking tot de samenwerking met onze Professionals. Daarnaast investeren wij in IT-University als IT opleidingspartner, waarin onze Professionals onbeperkt toegang hebben tot trainingen en examenmateriaal. Daarnaast bieden wij diverse certificeringstrajecten aan en kunnen onze medewerkers desgewenst een reguliere opleiding volgen.
Ons fieldmanagement team beschikt over gecertificeerde DISC trainer, waardoor wij onze medewerkers (en op aanvraag ook uw medewerkers) trainen op het gebied van DISC. DISC wordt toegepast in veel bedrijven en organisaties voor teams en individuen. DISC kan leidinggevenden en medewerkers helpen om eigen gedrag beter te begrijpen, te leren hoe en wanneer gedrag aan te passen, communicatie effectiever te laten verlopen, verschillen te waarderen, individuele en teamprestaties te verbeteren en conflicten te verminderen. Dit resulteert tot betere resultaten van personen én teams.
Helpdeskmedewerker gezocht?
Wij werven.
Door innovatieve recruitmentmethodes, ons eigen online recruitment platform en multi-channel strategie is igen een specialist in talentwerving. Campus Teams van Talent Scouts zorgen er voor dat wij weten waar aanstormend ICT talent zich bevindt en brengt ons al voor hun afstuderen in contact met de beste helpdeskmedewerkers. Ons Referral Programma zorgt daarnaast voor een constante instroom van nieuwe ervaren mensen: talent kent talent. Onze ambassadeurs bevinden zich in besloten netwerken, dit geeft ons een uitzonderlijke positie in de ‘War for Talent’.