Helpdeskmedewerker
Organisatie
Is IT jouw speelveld, ben je altijd nieuwsgierig naar de nieuwste technische snufjes, en vind je het fantastisch om gebruikers door hun tech-problemen te loodsen? Dan is de rol van ICT helpdeskmedewerker jou op het lijf geschreven!
Wat bieden wij jou?
- Leerzame en uitdagende projecten bij verschillende toonaangevende opdrachtgevers;
- Een bruto maandsalaris tussen de €2.400 en €2.800, afhankelijk van je vooropleiding en werkervaring;
- Een jaarlijkse beoordeling waarbij je ieder jaar tot 10% kunt groeien in salaris;
- Een jaarcontract met een goede pensioenregeling;
- Volledige OV-reiskostenvergoeding of een leaseauto;
- 25 vakantiedagen per jaar en 8,33% vakantiegeld;
- Uitgebreide studiemogelijkheden die volledig door igen worden gefinancierd, zoals het behalen van certificaten en het volgen van trainingen, cursussen of opleidingen. Jouw ambitie staat hierin centraal!
- Persoonlijke begeleiding door je eigen fieldmanager en ondersteuning van onze eigen Microsoft Certified Trainer bij jouw loopbaandoelen.
Jouw rol als helpdeskmedewerker:
- Het oplossen van technische en functionele problemen van eindgebruikers via telefoon, e-mail en remote tools;
- Incidenten registreren in een ticketsysteem, de voortgang bewaken en prioriteiten stellen. Indien je het incident niet zelf kunt oplossen, schakel je deze door naar de juiste oplosgroep;
- Op verzoek accounts configureren, aanmaken, uitschakelen, verwijderen en wachtwoorden aanmaken en resetten;
- Af en toe on-site tickets oplossen en IT-ondersteuning bieden op locatie.
Wat breng je mee?
- MBO werk- en denkniveau met een afgeronde opleiding in IT;
- Ervaring als helpdeskmedewerker of in een vergelijkbare supportrol;
- Je hebt kennis van ITIL, Windows 7/8 en Office 2010/ 2013;
- Je hebt ervaring met ticketsystemen;
- Een proactieve houding en sterk probleemoplossend vermogen;
- Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels.
Indien je niet voldoet aan alle functie-eisen, ontvangen we alsnog graag je cv. Wie weet wat we voor elkaar kunnen betekenen!
Wie zijn wij?
igen is een organisatie met enthousiaste en goed opgeleide medewerkers. De sleutel tot ons succes ligt in de persoonlijke aandacht voor onze collega’s en het feit dat je bij ons geen nummertje bent, maar een collega met wie we nauw in contact staan in goede en minder goede tijden. We adviseren en faciliteren je graag in het behalen van verschillende certificaten of het volgen van cursussen/trainingen, maar niets is natuurlijk verplicht: jouw eigen ontwikkeling en ambitie staat bij igen centraal!
Wil jij aan de slag als helpdeskmedewerker bij igen?
Solliciteer nu voor de rol van helpdeskmedewerker ICT of neem contact op met Sofie via 06-45877290 of sofie@igen.nl. We kijken ernaar uit om met je in gesprek te gaan!