Helpdeskmedewerker
Organisatie
Helpdeskmedewerker: de backstage-held die alles draaiende houdt! Je helpt gebruikers met technische en functionele storingen en zorgt ervoor dat IT-groentjes begrijpen hoe ze hun apparaten zo efficiënt mogelijk kunnen inzetten.
Wij bieden jou
- Leerzame en uitdagende projecten bij verschillende toonaangevende opdrachtgevers;
- Een bruto maandsalaris tussen de € 2.450 en € 2.850, afhankelijk van je vooropleiding en werkervaring;
- Een jaarlijkse beoordeling waarbij je ieder jaar tot 10% in salaris kunt groeien;
- Een jaarcontract met een goede pensioenregeling;
- Een leaseauto of een volledige OV-reiskostenvergoeding;
- 25 vakantiedagen per jaar en 8,33% vakantiegeld;
- Uitgebreide studiemogelijkheden die volledig door igen worden gefinancierd, zoals het behalen van certificaten en het volgen van trainingen, cursussen of opleidingen. Jouw ambitie staat hierin centraal!
- Persoonlijke begeleiding door je eigen fieldmanager en ondersteuning van onze eigen Microsoft Certified Trainer bij jouw loopbaandoelen.
Als Helpdesmedewerker ga je aan de slag met
Of het nu via de telefoon, e-mail of met remote tools is, je bent er om eindgebruikers te helpen met hun technische en functionele problemen. Je registreert elk incident zorgvuldig in het ticketsysteem, zodat je scherp toezicht kunt houden op de voortgang. Elk probleem, groot of klein, krijgt een plekje in het systeem zodat het later makkelijk terug te vinden is.
Je bent gewend om zelf veel problemen op te lossen, maar soms kom je situaties tegen die net buiten je expertise liggen. Gebruik dit als een leermoment en werk samen aan het incident met de 3e-lijns oplosgroep of systeembeheer. Tot slot zorg je ervoor dat anderen ook eenvoudig met IT-vragen en -problemen uit de voeten kunnen. Je stelt werkinstructies en gebruikershandleidingen op die stapsgewijs uitleggen hoe ze met verschillende systemen.
Jij hebt het volgende in huis
- ICT diploma op minimaal mbo niveau 3 of 4;
- Minimaal 1 jaar relevante werk- en/of stage-ervaring binnen de IT;
- Kennis van Windows 7/10 en Office 365;
- In het bezit van rijbewijs B, daarnaast vind je het niet erg om veel onderweg te zijn;
- Volledige beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
- In het bezit van een ITIL certificaat, of behaal deze kosteloos via ons!
- Ervaring met ITIL-processen, TOPdesk en Active Directory is een aanzienlijk pluspunt.
Over igen
Wij zorgen ervoor dat je niet alleen op basis van je vaardigheden, maar ook op je persoonlijkheid aan het juiste bedrijf wordt gekoppeld. We stoppen niet bij een match, maar bieden voortdurende begeleiding in de ontwikkeling van je carrière. Ons ruime netwerk stelt ons in staat om geschikte cursussen en technische trainingen aan te bieden om jouw kennis uit te breiden. Ontdek bij ons de balans tussen persoonlijke groei en een professionele functie in de IT-sector.
Enthousiast?!
Voel jij je aangesproken door deze uitdaging? Laat het ons weten en stuur je sollicitatie op! Jordy staat klaar om je te helpen via e-mail: jordy@igen.nl of telefonisch op 06-51629076.